
Nytårskur 2025
Kære coworkers og samarbejdspartnere,
Vi ønsker dig en glædelig jul og et godt nytår!
Vi vil gerne invitere dig til Coworking Plus’ nytårskur torsdag d. 23. januar kl. 16.00-18.30 i receptionen, hvor vi sammen vil fejre starten på det nye år.
Programmet byder på bobler og hotdogs, samt muligheden for at netværke med nogle af Odenses dygtigste iværksættere og virksomheder. Under arrangementet vil vi også præsentere de spændende initiativer og planer, der venter i vores coworking space i 2025.
Vi ser frem til et par inspirerende timer i godt selskab, med musik og masser af netværk.
Tilmelding: Du kan tilmelde dig eventet her.
Sidste frist for tilmelding er d. 17. januar 2025.
Vi håber, du har mulighed for at deltage, og glæder os til at byde dig velkommen.
De bedste hilsner
Coworking Plus-teamet


