
Sommerfest 2026
Kære Coworkers, partnere og venner af huset
Hvis du kun skal sætte ét kryds i kalenderen i juni, så er det her:
… Fredag den 12. juni kl. 16.00 inviterer vi til sommerfest på tagterrassen hos Coworking Plus. Vi lover god stemning, musik, kolde drinks og masser af sommerhygge i godt selskab.
Vi tager jer med sydpå for en aften i ægte italiensk stemning, når Bardisken serverer Spritz i lange baner, og vores eget køkken - Coworking Gastro - tryller med lækker, hjemmelavet italiensk mad 🍋🍊
Det bliver en aften med fokus på samvær, hygge og gode øjeblikke med folk fra hele huset - både dem du kender, og dem du endnu ikke har mødt. Vi samler hele Coworkings netværk og inviterer vores samarbejdspartnere og venner af huset med til en rigtig god aften på tagterrassen.
⏳ Sidste tilmeldingsfrist: Fredag d. 5. juni
Gik du glip af tilmeldingsfristen? Så fortvivl ikke - vi har forlænget den til torsdag den 11. juni! Tilmelding sker dog til fuld pris for adgang samt eventuel bestilling af mad og drikkevarer.
Er du mere typen, der tager tingene på dagen? Så er det også muligt at købe entré ved indgangen, hvis der stadig er ledige pladser.
🎟️ Billettyper
- Adgangsbillet: 110 kr. (inkl. én velkomstdrink)
- Adgang + fri bar: 460 kr. (Fri bar i drinks, øl, vin & vand hele aftenen)
🍝 Køb af mad og drikkevarer
- Pasta eller sandwich: 129 kr.
- 5 valgfri drinks: 300 kr.
- Tilkøb af fri bar: 350 kr.
Vigtig information om forudbestilling af mad
- Alle der har forudbestilt mad, kan hente deres ret i madboden inden kl. 18.45.
- Der vil være et begrænset antal retter til salg på dagen efter kl. 18.45. Pris på dagen: 129 kr. pr. ret (betaling via MobilePay).
🕒 Program
- 16.00 - 17.00: Indtjekning, udlevering af armbånd og velkomst
- 16.00 - 18.00: Netværk og aktiviteter
- 18.00 - 18.45: Servering af mad - kun forudbestilling
- 18.45 - 19.30: Mulighed for køb af mad
- 19.30 - 22.00: DJ og dans
- 22.00: Tak for i aften - afterparty lokation Proud Mary 🪩
Der vil selvfølgelig være sjove og hyggelige spil/aktiviteter i løbet af aftenen.
Vi glæder os til en aften fyldt med sol, smil, sommerstemning og gode mennesker!


